2014. május 10., szombat

Utazas az ismeretlenbe

Megj.: nincsen magyar billentyum

Nos az a helyzet, h Amerikaban vagyok. Nem, nem magamtol jottem ide, es nem nyaralok, ez uzleti ut. A felreertesek elkerulese vegett: ez nem nyaralas. Jo van a dolognak pozitiv oldala is, peldaul elvezheti az ember a kulonbozo ettermek kinalatat, de ez akkor is munka-ut. Tortenetesen nekem ez most ugy esett h eppen szuletesnap korul, ugyhogy en ezt most kicsit ugy fogom fel h a ceg megajandekozott egy ameriakai uttal.

Eloszor is az utazasrol:
En Munchenen keresztul jottem. Budapestrol ugye nincs direkt repulo. Ja es h hol is vagyok a hatalmas orszagon belul? Houstonban. Szoval majus 3an reggel indultam. Inkabb hajnalban mert 4re mar jott ertem a taxi h a repterre vigyen. Amerika ugye kisse mas idozona es en a kollega javaslatara azt terveztem h nem alszom semmit a repcsin es akkor megerkezve jo faradt leszek es akkor fogok tudni aludni az itteni ejszakai orak szerint.
Indulas elotti este osszepakoltam kb ejfelre de eszembe jutott meg 1-2 dolog amit el kellett intezni. addig szoszmotoltem h majdnem hajnal kettokor fekudtem le. A 4 orasi tazihoz ugye fel kelllett kelni idoben szal kevesebb, mint 2 orat aludtam. Repterre ki, becsekkolas, sima ugy. A business varoban betoltam egy teat es bambultam a CNN-t. Repcsibe be, felszallas, kaja, landolas Munchenben. Ez egy rovid, 1 oras repules. Repcsin ket kollagaval is osszefutottam es mint kiderult ugyanazzal a geppel jottunk tovabb Houstonba.

Munchenben minden ellenorzes nelkul leptunk be, de a Houstonba indulo gepre mar ujabb ellenorzes aran juthattunk csak be. Egy nem tul kedves, pattogos holgy kerdezgetett, h minek jovok en ide, meg hol alszom elso este, stb de vegul is beengedtek a gepre eleg siman. Az ilyen hosszu utat business osztalyon tesszuk meg ceges ut eseteben. Kulon kapu vezetett a repcsi elejeben levo business osztalyra, es oda belepve rogtunk ugrott a szemelyzet. Elvettek a kabatot es elrejtettek valami szekrenybe, rogton hoztak inni ha kertel es adtak egy menut, h kivalaszthasd mit akarsz majd enni. En egy mogorvabb ficko mellett ultem, aki nem volt beszedes, de nem is akadt fenn amikor at akartam maszni rajta az ut soran. O felrakta a fejhallgatot a fules es vegig tevezett v aludt. Eleg kenyelmes volt a repules de a 8. ora utan mar a business osztaly kenyelme sem volt eleg nekem. A szek szepen szabalyozhato, akar teljesen le is dontheted szunyalashoz. Mindenkinek sajat TV, amin filmeket nezhetsz, jatszhatsz, zenet hallgathatsz vagy nezheted a terkepen hol is tart a repcsi.
Hoztak fustolt lazacot meg az eloetel elott. Aztan en salatafelet toltam eloetelnek, majd halas-kagylos temat foetelnek. Finom bort is adtak hozza. Ezekkel en tele is lettem es a sajttalat meg a fagyit, amit desszertkent ajanlottak mar ki is hagytam. Ezutan csendbe borult a repcsi. A sztyuvik meg ugye vegigjartak hatha vasarolni akarsz, de utana mindenki tevezett vagy aludt. Persze ha barmire szukseged volt, csak meg kellett nyomni a gombot a taviranyiton es maris jott valaki es hozott barmit.
Az ut vege fele kiosztottak a papirost amit ki kellett tolteni. Szamomra ez teljesen erthetetlen h minek mert nagyreszt az volt rajta amit a vizumba is beirtal meg a kotekedo csajjal megbeszeltel Munchenben. De nem baj beirtam h nem hozok semmit magammal, ami miatt barkinek izgulni kene. Ekkor jott megegy kaja. Valami sult csirkes tema volt, meg gyumolcs es meg is esttem de mar marhara nem hianyzott. Miutan leszalltunk mar minden bajom volt mert nem csak a fejem fajt, meg faradt voltam hanem a hasam is ugy ereztem kiszakad.

A repules relativ nyugodt volt. Az ut nagyreszet lehuzott "redony" mellett tettuk meg mert annyira szikrazo napsutes volt ott a magasban, h neha amikor kikandikaltam, szabalyosan ugy ereztem kieg a szemem. Az utolso fel ora kicsit zotyogos volt, de azert nem volt veszes. A repcsin aludtam kicsit, kv 2x1 orat, de direkt nem vittem tulzasba.
Leszallas utan az utlevel ellenorzes relativ gyorsan megvolt, alig kerdeztek valamit tolem. Begyujtottuk a taskakat de ezzel meg nem volt vege, utana volt megegy ellenorzes, ahol a repcsin kitoltott papirt kellett leadni. Nehany embert kiszolitottak es kivittek kulon szobaba gondolom ellenorzesre de mi harman rendben atleptunk ezen is. Ezutan egy busszal elmentunk az autokolcsonzos helyre. En taxival mentem volna a szallodaba, de a kollega ugy is berelt autot es arra fele volt a szallodaja mint nekem, szoval elvitt. Autot is sikerult hamar elintezni, beultunk. Fel Houston fel van turva ugyhogy neha keringoztunk kicsit mire kitalaltuk merre is kell menni. En az autoban mar vegig asitoztam es a fejfajas sem szunt meg. Vegul is valami 40 oraja voltam mar ebren ez ekozben csak kb 4-5 orat aludtam, azt is darabokban. Megegyeztunk h egyutt vacsizunk, de en a szallodaban ugy dontottem h akarmi is lesz en lefekszem. 6 orakor estem agyba es hajnal 3ig aludtam. Utana is szundikaltam meg, de 5:30 korul nem birtam tovabb es felkeltem...
Innentol kedve mar rendben vagyok. sikerult teljesen atallni az itteni idore. Vasarnap rogton kikapcsolodtunk egy kicsit, de ezt majd egy masik bejegyzesben meselem el....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése