2014. május 11., vasárnap

Szallide-szalloda

Uzleti uton az ember fia kell h lakjon valahol. Szallodaban.

Houstonban szallodabol van jonehany. Nem tudom h mindenhol igy van e a varosban, de itt kb minden sarkon van 2. Kozvetlen mellettem van egy, az ut tuloldalan van rogton 2. 5 perc setara akad meg legalabb masik harom.

Erkezesemkor csucsido volt, minden szalloda kb tele. Az oka a rendes eves energia konferencia, Offshore Technology Conference, hogy rendes neven emlitsuk. Emiatt a felhajtas miatt a hotelek is felnyomjak az arakat a szokasos 3-4-szeresere. Tiszta orulet.

Szoval en ugy foglaltam szallodat, h mondtam barhova megyek ahol ures hely van. Alapvetoen szerencsesnek mondhatom magam. A konferencia miatt mar a repjegy is necces volt es amivel jottem az kb a legrovidebb repulesi idovel jaro ut lehetett. A hotel is eleg jo helyen van. A training center ahol az elso 2 hetet toltom kb 15 perc autoval (mar ha eppen nem szaladsz bele egy dugoba), aztan az iroda ahova a harmadik heten megyek majd, az is kb 15-20 perc lehet innen. A hotel a Galleria kozvetlen szomszedsagaban van. Ez a Galleria egy nagy plaza. Ilyen 3 Arena nagysagut kepzeljetek el, csak eppen szerintem nem er annyit. Illetve hat ez relativ. Az Arenaban ugye nincs Armani vagy Louis Vuitton uzlet, de talan nem is hianyzik. Viszont a Galleriaban nincs egy normalis elelmiszerbolt. Otthon ugye kb minden plazaban van egy Spar v Tesco, v valami. Ebben ilyen nincs. Van sok ezer negyzetmeter ruhabolt viszont. Egyik sem tunt emesztheto arkategorianak viszont. De ellenben amde es amit akartok, van a Galleriaban egy mujegpalya. Gondold el h pl a Westend aluljaro szintjen, ahol a szokokut van, lenne egy mulyegpalya. Nos itt van. Ez mar csak azert is erdekes szerintem, mert Houston nem Alaszkaban van, es mostansag pl 30 fokos meleg van mar eleg rendes paratartalommal. Szoval a mulyegpalya itt szerintem kb telen-nyaron elerheto. Ez pl szerintem tok jo, mert aki szerint az nem csak 3-4 honapig tudja hasznalni, mint otthon.




Aztan ezen a kornyeken meg jarda is akad. Eleg sokat lehet itt setalni, teljesen szabalyosan. Ahogy hallottam ez nem tipikus errefele. Mondjuk rettenet sok minden nincs is a kornyeken, amit erdemes lehet megnezni. Azert megis jo h ha eppen ugy hozza kedvem akkor korbe tudok nezni, hogy lakoznak itt az emberek.

En a teton kaptam szobat. Na nem kell izgulni, nem penthouse ez, csak szimpa szallodai szoba, hutovel, furdovel, tevevel, aggyal es kanapeval. Van hajszarito, vasalodeszka es WIFI is. Viszont nincs benne az arban a reggeli! Ez nekem eleg meglepo volt, foleg azokert az osszegekert amiket elkernek. Na mind1. Egy bufereggeli amugy 14 dolcsi es az itteni szokasok szerint erre illo adni 15% borravalot. Ha csak kv-t akarsz inni az gratisz. Akar a szobaban is osszedobhatod (fozoben viz, meg kv-parna es kb 2 perc alatt lefo), vagy ha lemesz a reggelizobe ott szabadon csapolhatsz. Az is jo szerintem h a recepcio mellett van viz, de nem csak szimpla hanem egy tal gyumire van raontve igy kellemes gyumolcsos.
Szoval a 15. emeleten lakozom, de azert a kilatas nem eppen pazar. Egy zsak hazra lehet ralatni. A TV-n bejon 42 csatorna, de abbol kb 10 tunik erdekesnek szamomra. Reggelente a FOX 26-ot nezem, ami talan ilyen helyi csati lehet, de legalabb is 15 percenkent elmondja az idojaras elorejelzest es ami ennel is fontosabb is, bemondja az aktualis kozlekedesi helyzetet. Eleg sokat foglalkoznak ezzel es mar latom h ez fontos itt, mert egy koccanas miatt kepesek 2 savot lezarni es akkor rogton alakul a remek dugo.




A masik amit meg kell emlitenem az a legkondi. Kicsit mas ez itt mint otthon. A lentebbi kepen lathatjatok h a legkondi itt eleg massziv darab es rendesen elnyomja a tv hangjat amikor megy. En nem szeretem ha folyton megy, ilyen automata modban. En ejszakara ki szoktam kapcsolni. Eloszor kiprobaltam h magasabb homersekleten hagyom, de akkor ugyan nem fagyasztja le a szobat, de gyakran kapcsol. Igy jobb, ha este lehutom a szobat akkor reggelig pont jo.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése