2015. május 11., hétfő

Hétköznapok Curitiba-ban

Kicsit zanzásítva mesélek a 2. és 3. napomról (a szöveg Május 7én este íródott)

Szóval eljöttek a "szürke" hétköznapok. Reggel ébredés, zuhany, reggeli, céges levelek megtekintése. Ezután rendkívül hosszú nap a trainingen. Szerdán este 6:17kor végeztünk, már marha fáradt voltam. Minden tiszteletem mellett azt kell mondjam a tanárunk nem érezte át a helyzetet. 5 és 6 óra között a fele társaság lassan elszivárgott. Én ennek így nem látom értelmét. Kezdhetnénk 8:30kor 9 helyett és akkor többen tudnának a végéig maradni. Ráadásul 1-2 fontos dolgot átugrott v csak felületesen említett. Én már hallottam ezekről, szóval nekem nem feltétlenül gond, de a srácok közül soknak ez teljesen új, szóval nekik jól jött volna.

Mellesleg van 3 kolléga a trainingen akikkel együtt dolgoztam az utóbbi években. Azt mondták híres vagyok (bár lehet hírhedtre gondoltak) de mindenesetre nagyon kedvesek. Továbbá van itt egy mostani kolléga is akivel egy csapatban vagyok március óta.
A Brazil kollégák amúgy nem nagyon szaroznak. Már bocsánat a kifejezésért. Ők alapból portugálul tolják a dumát egymás között. Hacsak nem kifejezetten hozzám akarnak szólni akkor saját nyelvükön beszélnek. Még jó h a trainer amerikai.

Csütörtök már jobb volt, bár megint csak 6 múlt mire végeztünk. Közben esti program is akadt, 4en elmentünk egy steak housba (churrascaria) és én megettem kb 1kg húst. Fúú némelyik nagyon nagyon finom volt. Aki még nem volt ilyenbe, az úgy képzelje el, h bemegy és ül az asztálnál, a pincérek meg időről időre odajönnek 1 vagy több nyárssal, a nyárson húsokkal és ha kérsz akkor adnak. A hús sokféle lehet: marha, malac, bárány, tengeri herkenyű, belsőségek. Emellett van egy nagy pult ahonnan salátát, sajtokat és egyéb köretféléket szerezhetsz. Mi nem vittük túlzásba, csak a húsra mentünk. Sokkal jobb mint a hotelben a felhozatal. A pincérek mást is hoznak: tésztafélét, szószokat, stb. Amúgy a hotel nem kiemelkedő. A reggelivel pl tök elégedett vagyok. Nagy a választék, szerintem jók is a cuccok. Pl van egy narancsjoghurt, ami nekem nagyon bejön műzlivel. De amit vacsira kínálnak az szerintem elég gyenge. 3-4 este ki lehet bírni, de azért jó volt kimenni és mást is látni. Aztán nincs a szobában vasaló. Jó pénzért vasalnak ők, de hát kapják be. Vettem a fáradtságot és megkérdeztem h nem kaphatok-e vasalót. Hát de. Kaphatok. Kaptam is. Mondjuk szeirntem valami 1972es darab és a vasaló deszka is 75ből való, és kb 45 perc volt 3 ing átvasalása, de legalább van.


Holnap jön egy fél nap training aztán ebéd 1-2 kollégával aztán este repülök Rióba. Már izgulok. Eddig amúgy jó az idő. Szerintem legalább 18-22 fok van. Ma reggel nagyon borúsan indult, de hideg nem volt, déltől meg sütött a nap. Szóval sokkal jobb mint amire számítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése